מיסה נוצרית בקבר דוד המלך • "היכן חברי הכנסת החרדיים?"

דוד לזר No Comments on מיסה נוצרית בקבר דוד המלך • "היכן חברי הכנסת החרדיים?"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום חמישי האחרון בשעה 4.00 אחר הצהרים, נכנסו נוצרים לקומה שמעל קבר דוד המלך עם צלבים וערכו מיסה, תוך שלכאורה הם מפירים את החוק האוסר לערוך במקום טקסים כגון אלו.

לפני כשבועיים, החלו הנוצרים בחפירות ללא אישור בפתח המערה שנמצא בשדה הסמוך לקבר, בכדי להקים שם בית תפלה עבורם.

השבוע במוצאי שבת, בעת סעודת מלווה מלכה שנערכה ברחבת קבר דוד המלך, נשא דברים הרב יוסף ברגר מרבני קבר דוד המלך ואמר כי: "זו לא צריכה להיות הבעיה רק שלי או רק של מתפללי המקום, זו צריכה להיות בעיה שמטרידה כל אדם ששומר חוק המגלה שמבזים שוב ושוב את קברי אבותיו, והדברים חמורים שבעתיים בפרט כאשר מדובר בקבר של מלך ישראל".

עוד הוסיף הרב ברגר כי "אנחנו מכבדים כל אדם שמגיע להתפלל בקבר דוד ללא שום הבדל גזע ודת, אך יש צורה איך מגיעים למקום כזה. מדוע אין הם מבינים את קדושת המקום ומגיעים לחללו שוב ושוב?, מדוע ממשלת ישראל ומשטרת ישראל אינם אוכפים שם אחת ולתמיד את החוק האוסר להתפלל עם סממני עבודה זרה כגון שירה, צלבים, וסממני קטורת? האם החוק אינו שווה לכולם?".

לסיום, תקף הרב ברגר את חברי הכנסת החרדיים אומר, "היכן חברי הכנסת החרדיים והדתיים, מדוע לא נשמע קולם על חילול ובזיון קברי מלכי בית דוד?, אם חס וחלילה היו מגלים שעל קברו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל או על האוהל של קברי אדמורי בית גור הניחו צלבים וסממני עבודה זרה – גם היו שותקים".



0 תגובות